Reguli de Confidențialitate
Pentru utilizarea site-ului https://analeya.ro, este esențial să citești și să accepți în întregime aceste reguli. Continuarea navigării și utilizarea sistemului de rezervări indică acordul tău cu aceste condiții.
Site-ul https://analeya.ro este deținut de ALEXA TOPAZ SRL, cu sediul social în București, Sec. 6, Prel. Ghencea 169A E, având CUI: RO30514089 și Nr. Reg. Comerț: J40/8985/2012. Acesta este un site comercial destinat prezentării serviciilor și produselor oferite.
Definiții
Utilizator – persoană care accesează și utilizează serviciile site-ului https://analeya.ro, cum ar fi vizualizarea, accesarea informațiilor, navigarea, înregistrarea, solicitarea de servicii, etc.
Răspundere limitată
Datele furnizate de utilizatori prin email sau la efectuarea unei comenzi/rezervări sunt de responsabilitatea utilizatorilor, ALEXA TOPAZ SRL neasumându-și răspunderea pentru erorile apărute din gestionarea acestor date.
Materialele și serviciile oferite sunt prezentate „așa cum sunt”, fără garanții. Conținutul poate deveni învechit, iar societatea nu este responsabilă pentru daune sau costuri suplimentare. Linkurile către alte site-uri nu sunt în responsabilitatea noastră. Crearea de linkuri către site-ul nostru necesită acordul scris al ALEXA TOPAZ SRL.
Confidențialitate
ALEXA TOPAZ SRL asigură protecția datelor personale, angajându-se să nu le divulge fără acordul explicit al titularului. Informațiile colectate de pe site-ul https://analeya.ro pot include date de contact și detalii necesare pentru procesarea solicitărilor sau oferirea de servicii. Acestea sunt utilizate exclusiv pentru scopuri legate de serviciile oferite, cum ar fi contracte, facturare, și comunicări comerciale. Informațiile publice trimise site-ului nu sunt considerate confidențiale. Utilizatorii sunt responsabili pentru activitățile proprii pe site și nu au voie să folosească site-ul în scopuri ilegale.
Valabilitate
Valabilitatea acestor condiții este pe termen nelimitat, iar ALEXA TOPAZ SRL își rezervă dreptul de a le modifica fără notificare prealabilă. Este recomandat să revizuiți periodic aceste condiții. Conform legislației în vigoare, utilizatorii sunt responsabili pentru activitățile lor ilegale pe site și este interzisă colectarea datelor personale ale altor utilizatori. În caz de activități ilegale, ne rezervăm dreptul de a informa autoritățile.
Drepturi de autor
Imaginile de pe https://analeya.ro sunt protejate de drepturi de autor și nu pot fi folosite fără acordul ALEXA TOPAZ SRL.
Sosire și plecare
- Check-in-ul începe la ora 13:00 - 23:30, iar check-out-ul trebuie efectuat până la ora 10:00 - 10:30.
- Camera de bagaje oferă depozitare gratuită pentru 24 de ore.
- Copiii sub 7 ani beneficiază de cazare gratuită fără pat suplimentar. Pentru adăugarea unui pat suplimentar sau pentru copiii peste 7 ani, tariful se ajustează la prețul unei camere triple.
Rezervare
Pentru confirmarea rezervării, este necesar un avans. Rezervările se pot face completând formularul online sau prin contact direct la numerele de telefon +40 752 070 787 / +40 765 015 848 sau adresa de email rezervari@analeya.ro.
Anularea rezervării
În cazul în care dorești să anulezi o rezervare, te rugăm să consulți politica noastră de anulare.
Tarife
Tarifele variază în funcție de tipul de cameră și numărul de oaspeți. Plata se poate face cu cardul de debit/credit, tichete de vacanță și numerar. În cazul anulărilor, hotelul reține costul pentru prima noapte sau întreaga sumă pentru rezervările de o singură noapte.
Responsabilitatea și Siguranța
- Responsabilitatea pentru accidente rezultate din utilizarea necorespunzătoare a obiectelor sau nerespectarea regulamentului, precum și supravegherea copiilor, revine oaspeților.
- Hotelul nu este responsabil pentru obiectele personale ale oaspeților, inclusiv în caz de dispariție sau furt.
- Este interzis accesul cu aparate electrice mari și utilizarea spațiilor și echipamentelor hotelului fără acordul personalului.
- Restituirea cheii la recepție după perioada rezervată este obligatorie, atrăgând o taxă de 50 lei pentru nepredare.
- Oricine beneficiază de serviciile hotelului este considerat client.
- Daunele aduse proprietății sau nerespectarea regulilor de curățenie și liniște vor implica compensații financiare pentru reparații.
Nerespectarea regulilor hotelului și producerea de daune vor conduce la compensații obligatorii și, în cazuri grave, la acțiuni legale. Regulamentul are scopul de a asigura o experiență plăcută pentru toți oaspeții, iar nerespectarea lui poate rezulta în interdicția de acces în hotel.